Proste porady na temat odchudzania

Proste porady na temat odchudzaniaUtrata wagi nie jest jedynym celem fitness. Celów jest wiele, a często będziesz miał ich wiele jednocześnie. Inne to po prostu poczuć się zdrowiej, walczyć z początkiem wieku, osiągnąć zaawansowane kompetencje sportowe, lub po prostu uzyskanie lepszego obrazu siebie, że zawsze chciałeś.

Jednak dla wielu osób w rozwiniętym świecie, gdzie siedzący tryb życia jest powszechny, a jedzenie obfite, otyłość jest często siłą napędową w dążeniu do sprawności, przynajmniej na początku. Problem polega na tym, że wiele razy, ludzie będą ćwiczyć jak szaleni i nadal nie wydają się schudnąć. To może być łamiące serce, a w grze może być wiele czynników.

Zanim przejdziemy do tych powodów, zastanówmy się ponownie, dlaczego ćwiczenia mają powodować utratę wagi, co powoduje, że powstaje tłuszcz, i tak dalej. Prawdopodobnie słyszeliście już to wszystko wcześniej, ale to się powtarza, biorąc pod uwagę kontekst.

Tłuszcz i metabolizm

Więc, co dokładnie powoduje tkankę tłuszczową? Aby coś pokonać, musimy to naprawdę zrozumieć. Znasz swojego wroga, jak to mówią, prawda? Cóż, nasze ciała (większość stworzeń, w rzeczywistości) mają naprawdę schludną cechę, którą stworzyliśmy. W przeszłości, kiedy prowadziliśmy myśliwski/zbieraczy styl życia, często doświadczaliśmy okresów głodu. Być może był to tylko tydzień złych łowów i szczupłych zbiorów, być może była to zła pogoda, a może jest to długa zima.

Aby uniknąć głodu, nasze ciała rozwinęły zdolność do przechowywania kalorii jako komórek tłuszczowych, które organizm może trzymać w zasadzie bez końca, i metabolizują, gdy istnieje poważne obciążenie dla dostaw żywności. Zjadalibyśmy wszystko, co się da, pakowalibyśmy trochę tłuszczu (choć o wiele mniej ze względu na to, że życie jest takie trudne), a gdyby doszło do malkontentowania, to następnym razem moglibyśmy zabić trochę jedzenia.

I tu jest problem. W rozwiniętych częściach świata, nawet jeśli jesteś biedny, jedzenia jest pod dostatkiem, w większości przypadków. Im biedniejszy jesteś, tym mniej zdrowa jest również twoja dieta. Większość z nas może pracować cały dzień i nie chce się ruszać, gdy wrócimy do domu. Jesteśmy wyczerpani. Więc siedzimy, pakujemy kalorie i przybieramy na wadze.

Jesteśmy potajemnie niespełnieni, więc znudził nam się styl życia Netflix, i jemy z nudów, dodając do kilogramów, na które się pakujemy.

Ćwiczenie ma na celu spowodowanie, że ciało spali kalorie, które spożywasz, a stopniowo spalamy również tłuszcz zgromadzony na twoim ciele. Jeśli utrzymasz deficyt kalorii w odpowiednim zakresie, powinieneś być w stanie zdjąć ciężar i utrzymać go. Problemem jest, z jednym wyjątkiem, że prawdopodobnie robisz coś złego, jeśli nie tracisz na wadze.

W porządku, nawet my, profesjonaliści, popełniamy czasem te błędy.

Nie jecie wystarczająco dużo.

To łatwy błąd do popełnienia. Wiedząc, że ćwiczenie powoduje, że ciało „zjada” tłuszcz, najlepiej zmusić je do zrobienia tego hardcore’u. Ledwo jeść, a jeść nijakie, proste jedzenie. To powinno wystarczyć. Tylko, że to pogarsza sytuację i może być niebezpieczne dla twojego zdrowia.

Powiązane: Sprawdź produkt, dzięki któremu schudniesz i oczyścisz organizm z patogenów!

Widzisz, ten sam mechanizm, który przechowuje w nas zapas energii, może być również kopnięty w tryb nadopiekuńczy poprzez niejedzenie wystarczającej ilości jedzenia. Twoje ciało będzie w końcu spalać ten tłuszcz, ale będzie walczyć, aby utrzymać go dłużej, myśląc, że jest głodny. Będziesz cierpiał z powodu niewyjaśnionych problemów medycznych, zanim stracisz płata, a na pewno tego nie chcesz.

Nie jesz właściwych pokarmów.

Być może nadal konsumujesz pewne rzeczy, których nie powinieneś, a te nawyki łatwo podkradać się na ciebie nawet po tym, jak na początku je kopiesz. Och, cóż, Pepsi z lunchem mnie nie zabije. Jest dziś gorąco. Cóż, w porządku, ale staje się kilka, a ty wracasz do picia cukru.

Możesz też jeść za dużo przetworzonego jedzenia. Im bardziej organiczna jest twoja dieta, tym lepiej. Pozwól mi wyjaśnić, że przez organiczne rozumiem rzeczy, które są albo rzeźne albo zbierane, a potem po prostu je przygotowujesz. Bez konserwantów, bez wypełniaczy, bez dziwnych kompleksów.

Przetworzone jedzenie nie zabije cię, ale nie przyczynia się do utraty wagi. Możecie też przesadzać z węglowodanami lub pić za dużo alkoholu.

Jesz zbyt dużo

Nie umieraj z głodu. Ale porcje powinny być rozsądne i wyważone. Prawidłowo układajcie posiłki i nie przekąsajcie cały dzień. Dążcie do zdrowej przekąski, jak to tylko możliwe. Nie przejmuj się jedzeniem, nie odchodź na sekundy, kiedy nie czujesz się już głodny. Uczucie „pełności”, którego wszyscy mamy tendencję do szukania, jest właściwie czymś, czego nie powinno się osiągać. Przestań, gdy uczucie głodu zniknie.

Nie ćwiczysz dobrze

Twoje ćwiczenia mogą być niewłaściwe dla twoich celów. Masz dość kardiochirurgii? Czy podnosisz ciężary? Czy robisz wystarczająco dużo powtórzeń blisko siebie i czy masz regularny harmonogram? Może się zdarzyć, że to, co robisz, nie wystarczy na deficyt kalorii, który będzie się zmieniał w miarę chudnięcia, pamiętaj.

Nie nawadniasz się

Twoje ciało będzie starało się zatrzymać wodę, gdy nie będziesz się nawadniać, a woda dodaje Ci wagi. Być może tracisz tłuszcz, ale wciąż jesteś ciężki, ponieważ zatrzymujesz zbyt dużo wody. Prawidłowe nawodnienie pomaga również w skuteczniejszych ćwiczeniach, a także może pomóc Twojemu ciału w bardziej wydajnym metabolizowaniu płata.

W rzeczywistości tracisz wagę

To nie jest pomyłka, to tylko znak, jak trudne jest ludzkie ciało. Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, więc jeśli budujesz mięśnie, skala może nie dać ci całego obrazu. Waga również zmienia się nawet w ciągu dnia, nie mówiąc już o tygodniu czy miesiącu. Możesz przybierać i tracić na wadze w zależności od tego, ile płynu spożyłeś w małym okresie czasu, kiedy ostatnio jadłeś, nazwij to.

Utrata masy ciała również nie jest stałą krzywą z większości ludzi, zwykle mają skoki i płaskowyże na wykresie. Ciała nie są komputerami, są trochę bardziej skomplikowane i nie są tak przewidywalne, jakbyśmy sobie tego życzyli.